Wie gisteren door Amsterdam fietste en toevallig de bolide van Monica Geuze passeerde, werd getrakteerd op een gratis peep-show. De influencer was zich namelijk even aan het omkleden en liet daarbij haar onbedekte vleestomaten voor het raam bungelen. Schaamte staat niet in haar vocabulaire, want Mo knalt zelf het beeldmateriaal hiervan op Instagram.
De influencer heeft een samenwerking met lingeriemerk Hunkemöller, zo blijkt uit verschillende stories op haar Instagrampagina. "Er komen spannende dingen aan,'' schrijft ze bij een foto waarop ze een lingeriesetje draagt. Mogelijk lanceert ze binnenkort een eigen lijn, zoals Katja Schuurman eerder deze week deed in samenwerking met Pavo Couture.
Recht voor het raam
In de video die daarna volgt, zie je hoe Monica zich in de auto aan het omkleden is. Van een degelijke outfit met jeans, gaat ze voor een sexy bodysuit waar haar voorgevel bijna uit knikkert, met daaronder twee lederen broekspijpen die rechtstreeks van de filmset van de Matrix lijken te komen. Dat omkleedproces gebeurt niet achter een gordijntje of in het geniep. Nee, Mo gaat volledig uit de kleren terwijl ze haar bombonella's richting het raam draait, zodat elke willekeurige passant naar binnen kan gluren en haar toeters in Full HD kan waarnemen. Deze meid is kennelijk allergisch voor preutsheid.
Bekijk de beelden hieronder:
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties