Schrikken: Jutta Leerdam neemt afscheid van haar ultieme handelsmerk

Show & Tel
Schrikken: Jutta Leerdam neemt afscheid van haar ultieme handelsmerk
Show & Tel

Schrikken: Jutta Leerdam neemt afscheid van haar ultieme handelsmerk

Schrikken: Jutta Leerdam neemt afscheid van haar ultieme handelsmerk

"‘Die zwarte eyeliner, dát is mijn kenmerk". Vier jaar geleden was schaatsbae Jutta Leerdam nog lovend over haar handelsmerk, maar ze heeft er deze week definitief afscheid van genomen.

Superster Leerdam

Met de titel van schaatskoningin van Nederland op zak en een arsenaal aan overwinningen en records, is Jutta Leerdam meer dan alleen een atleet; ze is een fenomeen. Haar wereldtitel in 2020 was slechts het begin. De blondine schittert niet alleen op het ijs maar ook op social media, waar haar aanwezigheid net zo indrukwekkend is.

Jake Paul

Met een volgersaantal van 4.3 miljoen op Instagram is het duidelijk dat Jutta’s bekendheid de laatste tijd een vlucht heeft genomen, mede dankzij haar relatie met YouTube-ster Jake Paul - de bokser die binnenkort tegen Mike Tyson vecht. Fans van over de hele wereld hangen aan haar lippen, of beter gezegd, aan haar eyeliner. Maar toen ze onlangs zonder haar signature look verscheen waren haar volgers aangenaam verrast.

Tijdens een trip naar Amerika om haar geliefde te bezoeken liet Jutta haar eyeliner voor wat het was. De reacties? Verbluffend positief. Fans prezen haar natuurlijke schoonheid, sommigen beweerden zelfs dat ze zonder make-up nog mooier is. Toch lijkt het onwaarschijnlijk dat Jutta haar eyewing vaarwel zal zeggen, die strepen zien we nog wel een keer terug op haar gezicht...

Bekijk Jutta's nieuwe look hieronder:

 

Net binnen

LAAD MEER ARTIKELEN

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties