Huildocu Lil' Kleine blijkt promotiestunt voor nieuwe muziek

Show & Tel
Huildocu Lil' Kleine blijkt promotiestunt voor nieuwe muziek
Show & Tel

Huildocu Lil' Kleine blijkt promotiestunt voor nieuwe muziek

Huildocu Lil' Kleine blijkt promotiestunt voor nieuwe muziek

Miniatuurrapper Lil' Kleine zei eerder zijn docuserie te lanceren om 'begrepen te worden' en 'verantwoordelijkheid te nemen'. Nu blijkt dat de gehaaide knaap deze tranentrekker heeft ingezet om meer publiciteit te trekken voor zijn nieuwe muziek.

Miljoenen terugbetalen

In de docu komt onder anderen naar voren dat zijn samenwerking met platenlabel Sony Music is gestopt en hij ze 3 miljoen moet terugbetalen. Dat betekent dat meneer diep in de buidels moet tasten of heel erg hard aan de bak moet. De rapper heeft al zeker een jaar lang geen muziek meer uitgebracht en was voornamelijk bezig met de opnames voor zijn docuserie Jorik. Nu wordt het toch tijd om die drie miljoen op te hoesten en daarom heeft meneertje een nieuwe single gedropt.

Nieuwe muziek

Voordat zijn documentaire online kwam, leek Lil' Kleine compleet afgeschreven te zijn. Na zijn arrestatie twee jaar terug, werd hij nagenoeg overal gecanceld en kon hij nergens nog zijn gezicht vertonen. Vermoedelijk gebruikt hij nu de docu als publiciteitsstunt en hoopt hij op deze manier weer de aandacht op zichzelf en zijn muziek te vestigen.

Heliumballonnen?

De timing is dus op zijn zachtst gezegd opvallend. Zijn nieuwe nummer, getiteld 'Johnny', valt bij fans ook niet al te best in de smaak. "Zit je nu aan de heliumballonnen?,'' reageert iemand op zijn aankondiging, vanwege de met autotune bewerkte stem van Jorik. "Als dit het nieuwe niveau is van Jorik kan hij net zo goed stoppen,'' schrijft een ander.

 

Net binnen

LAAD MEER ARTIKELEN

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties